Licznik czasu pozostałego na zakup przedmiotu

Zastanawiałem się jaki wpływ na odwiedzających sklep internetowy miałby licznik pokazujący np. ile czasu im pozostało do zakupu produktu zanim kupi go ktoś inny albo ile czasu pozostało do końca specjalnej oferty.

Dlaczego powinien zadziałać:
– reguła niedostępności, a właściwie ograniczonej dostępności będzie wzmacniać odczucie potencjalnej utraty szansy zakupu
– może stymulować do zakupów impulsywnych

I niewielki dowód, iż opisana powyżej metoda może działać http://monetate.com/2011/12/website-testing-time-scarcity-sells-for-a-limited-time/

Stosowaliście kiedyś podobne rozwiązania, działały, macie jakieś przykłady sukcesu takiej meotdy ?

Ten wpis opublikowano w kategoriach: ogólne z tagami: , . Dodaj do zakładek ten link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *