Czy znaczki, certyfikaty, nagrody, wyróżnienia sprzedają ?

Czy znaki jakości, certyfikaty, nagrody itp. mają szansę pozytywnie wpłynąć na sprzedaż ? Kilka subiektywnych przemyśleń z własnego doświadczenia.

Jedni twierdzą, iż znaczek musi być rozpoznawalny dla zainteresowanych, by był skuteczny. Inni twierdzą, że im więcej znaczków na stronie, tym większe wzbudza ona zaufanie.

Weźmy taki certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001. Jest tylko obrazkiem na ścianie w gabinecie Prezesa, o ile procedury zostały napisane „pod certyfikację”, zamiast być opisem stanu faktycznego.

Oznaczenia mają sens wtedy, kiedy faktycznie odzwierciedlają podejście każdej osoby pracującej w firmie do wykonywanych czynności. I nie mam na myśli podejścia stwierdzonego w jakimś audycie, konkursie czy rankingu. Mam na myśli podejście, które ocenia Klient w każdej chwili kiedy dochodzi do interakcji z firmą.

Tylko, czy firmie, której Klienci czują, że są dla niej najważniejszymi osobami potrzebne są jakiekolwiek znaczki ?

Ten wpis opublikowano w kategoriach: ogólne. Dodaj do zakładek ten link.

2 Responses to Czy znaczki, certyfikaty, nagrody, wyróżnienia sprzedają ?

  1. Marcin powiedział:

    No własnie, co znaczki dają ??? sądzę, że tylko wyciąganie kasiorki….

  2. Anteq powiedział:

    Na pewno znaczek certyfikatu SSL ma wpływ na zakup. Na pewno znaczek jakiejś znanej formy płatności PayU, Platnosci.pl, DotPay, Paypal etc. wpływa na zakup. Zapewne jakieś znaczki typu opinie na Ceneo, certyfikaty i nagrody w konkursach też. Ale moim zdaniem znaczki typu ISO, HAACP i inne takie już zapewne niekoniecznie i nimi podnieca się tylko sam prezes ;)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *