Google Shopping a porównywarki cen

W swoich RSS’ach trafiłem na bardzo ciekawy wpis na blogu ChannelAdvisor Comparison Shopping Engine Strategies dotyczący wątku porównywarek cen vs. Google Shopping.

Wynika z niego, że nikt nikogo nie będzie zjadał/wygryzał itd. Wręcz przeciwnie zajdzie jeszcze większa symbioza. Mianowicie ChannelAdvisor po zmianie Google Product Search na Google Shopping zauważył, że:

  • Google Shopping pokazuje kilka czołowych porównywarek cen,
  • wyniki pokazywane w wyszukiwarce, a pochodzące z porównywarek są oznaczone sprzedawcą od którego pochodzą, czyli zamiast Skąpiec pokazywany jest np. merlin.pl,
  • z powyższego wynika, że porównywarka cen będzie płacić Google, a detalista będzie płacił porównywarce cen

Gorąco zachęcam do przeczytania całego wpisu na http://www.csestrategies.com/cse/2012/07/more-google-shopping-news-comparison-shopping-engines-are-in-the-mix.html

Ten wpis opublikowano w kategoriach: ogólne z tagami: , . Dodaj do zakładek ten link.

One Response to Google Shopping a porównywarki cen

  1. Daj znać: Porównywarka cen Zakupy Google jest już w Polsce | Silesia SEM

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *