Operator pocztowy z diabelnie dobrą logistyką

Absolutny sukces dystrybucyjny, cała pula rozdystrybuowana od ręki to wynik konsekwentnie realizowanej strategii bycia nr.1 nie tylko jako współczesny operator pocztowy

W lutym 2012 pisałem, że mix usług oferowanych przez Grupę Integer to tak naprawdę świetna mieszanka, która może bardzo skutecznie sprzedawać. Długo nie musiałem czekać na wydarzenie, które potwierdza taką tezę, a na pewno krócej niż fani Diablo (12 lat czekania na premierę III odsłony kultowej gry). Vobis zaoferował 67% całej puli gier w ofercie przygotowanej przez InFlavo, a dystrybuowanej przez Paczkomaty24 InPost’u. Ograniczę się do konkretów z notatki prasowej Grupy Integer:

  • Najwcześniejszy odbiór: 2 minuty i 7 sekund po północy (Paczkomat w Krakowie).
  • W ciągu pierwszych 4 minut po północy odnotowano odbiór 25% zamówionych gier.
  • Po 12 godzinach od premiery odebrano już 85% egzemplarzy ‘Diablo III’.
  • Pierwsze pozytywne komentarze na facebookowych profilach Vobis, InFlavo i Paczkomatów InPost pojawiły się w ciągu godziny po odbiorze.
  • Pierwsze filmy z odbioru ‘Diablo III’ z Paczkomatów InPost były opublikowane już 10 godzin po premierze.

Widać więc bardzo wyraźnie potęgę social-media i perfekcyjnej logistyki w zaspokojeniu umiejętnie wzbudzonej potrzeby.

Prawdopodobnie Grupa Integer nie zdecyduje się na samodzielną sprzedaż, jednak myślę, że ich usługi reklamowe dla (e)handlu to świetna propozycja na naszych chłonnym jak gąbka rynku.

Ten wpis opublikowano w kategoriach: ogólne z tagami: , , , , , , . Dodaj do zakładek ten link.

One Response to Operator pocztowy z diabelnie dobrą logistyką

  1. Daj znać: Łyk inspiracji #1 / 2013 (#25) - blog.Tybon.pl | Internet | mobile | eCommerce

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *