Roadmap to Revenue: How to Sell the Way Your Customers Want to Buy

Pobierz darmowy fragment z Amazon’a, a na 100% kupisz pełną wersję książki! Z natury jestem sceptyczny wobec amerykańskich książek w kontekście ich zastosowania do polskich realiów, ponieważ często do nich nie przystają. R2R to jeden z nielicznych wyjątków, dlaczego?

A to dlatego, że jest gotowym, praktycznym przepisem na to, jak z prowadzić dialog z Klientami firmy. Zainstalowałem aplikację Kindle na telefonie i wędrując od książki do książki trafiłem na darmową próbkę Roadmap to Revenue – zaintrygował mnie tytuł oraz nazwisko autorki (Kristin Zhivago), które skojarzyło mi się – nie widzieć czemu – z doktorem Zimbardo.

Książka opisuje metodę, dzięki której przeniesiesz się z Twojej rzeczywistości, do rzeczywistości Twoich Klientów. Gdzie, czasem boleśnie, możesz się przekonać, że Twoją firmę kreuje to jak postrzegają ją Klienci. W książce znajdziecie dokładnie opisaną metodykę postępowania, która jest gotowa do wdrożenia i używania. Jest swego rodzaju instrukcją obsługi z opisami problemów i trudności z którymi możesz spotkać się w Twojej organizacji i jednocześnie z przepisami jak sobie z tymi problemami poradzić.

Polecam bloga http://www.revenuejournal.com/ oraz profil Kristin na Twitter’ze.

Nie będę dłużej zachwalał tej książki, ale jeśli potrzebujesz jeszcze kilku atutów, to zamieszczam kilka wybranych twitt’ów oraz informację, iż m.in. Guy Kawasaki uznał metodę Kristin za wartą wdrożenia!

 

Ten wpis opublikowano w kategoriach: książki które przeczytałem z tagami: , , , , , . Dodaj do zakładek ten link.

One Response to Roadmap to Revenue: How to Sell the Way Your Customers Want to Buy

  1. Kristin Zhivago powiedział:

    Thank you, Tomasz! I am glad that you found the book so helpful. I am hoping people realize that many of the answers they seek about their marketing and selling – especially now, with so many choices for „how to do it” – are as close as their own customers! We can all start selling more, very quickly, if we just know how to ask our current customers the right questions about how they bought and why they bought. Entrepreneurs and CEOs who embrace the method are always surprised at what they learn, and so much more confident about what they should do going forward (and what they don’t need to worry about anymore!). I hope 2012 is a fantastic year for you. – Kristin Zhivago, Author, Roadmap to Revevenue

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *