Łyk inspiracji #12 / 2011

eBay otwiera sklep stacjonarny, a Arcadia Group zamyka 10% sklepów tradycyjnych na konto sklepów internetowych.

  1. Jak marka produktu wpływa na naszą samoocenę. Artykuł z linkami do ciekawych badań http://www.neurosciencemarketing.com/blog/articles/brand-self-esteem.htm
  2. Raport Ceneo o rodzicach kupujących w sieci http://www.ecommerce.edu.pl/inne/raporty/co-kupuja-w-sieci-rodzice.html
  3. eBay otwiera w Wielkiej Brytanii stacjonarny sklep. Dla testów, więc tylko na 5 dni i w dodatku nie wyjdziesz z tego sklepu z towarem http://www.internetretailing.net/2011/11/ebay-to-open-qr-emporium-on-the-high-street-this-christmas/
  4. Arcadia Group (właściciel sieci ponad 2500 sklepów tradycyjnych i 600 franczyzowych marek takich jak BHS, Evans, TOPSHOP, BURTON, TOPMAN, wallis, OUTFIT, Dorothy Perkins) rozpoczyna proces zamykania (ok. 257) sklepów stacjonarnych celem wzmocnienia sprzedaży internetowej. Widząc spadek sprzedaży w kanale offline r/r ponad 4%, przy jednoczesnym wzroście w kanale online r/r ponad 20% decyzja wydaje się bardzo słuszna. Ważnym jest jeszcze jeden powód tej decyzji: zmiana zwyczajów zakupowych Klientów, mianowicie konsumenci wspomagani technologią kupują inaczej niż Ci nie korzystający ze zdobyczy techniki http://www.internetretailing.net/2011/11/topshop-owner-the-arcadia-group-to-rebalance-stores-and-internet/
  5. Chiński e-commerce w natarciu. Boston Consulting Group prognozuje, iż w ciągu zaledwie 4 najbliższych lat chiński rynek e-handlu będzie większy od amerykańskiego http://www.internetretailing.net/2011/11/china-set-to-become-worlds-largest-ecommerce-market-in-2015/
Ten wpis opublikowano w kategoriach: łyk inspiracji z tagami: , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj do zakładek ten link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *