Łyk inspiracji #7 / 2011

Co Biedronka może zrobić na rodzimym rynku ecommerce ? Strategia eBay zawładnięcia sprzedażą offline i online.
1. W razie potrzeby Biedronka może uruchomić sprzedaż przez internet, ponieważ ma doświadczenie w tym formacie sprzedaży z Portugalii http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/dyrektor-biedronki-nt-uruchomienia-sprzedazy-internetowej,55949.html

2. Uśmiech to podstawa http://www.forbes.com/sites/ericsavitz/2011/03/22/the-untapped-power-of-smiling/

3. Które medium jest skuteczne w marketingu b2b, b2c lub b2b i b2c http://sherpablog.marketingsherpa.com/inbound-marketing/channels/

4. Jak firmy dbają o swoich pracowników http://www.mindflash.com/blog/2011/07/workplace-incentives-how-are-companies-keeping-their-talent/?view=mindflashgraphic

5. Facebook i Yelp wycofują się z tematu grouponopodobnych deals http://money.cnn.com/2011/08/30/technology/daily_deals_facebook_yelp/

6. Czyżby prasa drukowana dochodziła do lamusa http://forsal.pl/artykuly/536185,w_czerwcu_spadla_sprzedaz_wszystkich_ogolnopolskich_gazet_codziennych.html ?

7. Trochę stare, ale bardzo jare… x.commerce, czyli eBay’owa strategia na zawładnięcie sprzedażą offline i online u dużych i małych przedsiębiorców http://m.techcrunch.com/2011/07/27/ebay-paypal-reveal-more-details-on-x-commerce-platform-for-developers-partners-with-kenshoo/

Ten wpis opublikowano w kategoriach: łyk inspiracji z tagami: , , , , , , , , , . Dodaj do zakładek ten link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *