Łyk inspiracji #4 / 2011

25 pięknych ikomersów, miesięczne zyski sklepu Biedronki oraz jak skuteczniej przekonywać Klientów do zakupów.

1. 25 pięknych ecommerce’ów http://vandelaydesign.com/blog/galleries/ecommerce-website-designs/

2. Powstaje coraz więcej dyskontów, tylko dlaczego
http://forsal.pl/artykuly/534052,tani_sklep_za_kazdym_rogiem_czyli_wielka_ofensywa_dyskontow.html ?

3. Średni, miesięczny zysk netto każdej Biedronki, to 37 500 zł – dane za IQ 2011 http://forsal.pl/artykuly/534563,prezes_grupy_jeronimo_martins_wzbogacil_sie_w_rok_o_prawie_90_proc.html

4. Skuteczniej jest „zapytać” Klienta, czy ma zamiar kupić Twój produkt, niż „mówić mu” by go kupił http://www.neurosciencemarketing.com/blog/articles/predicting.htm

Ten wpis opublikowano w kategoriach: łyk inspiracji z tagami: , , , , , . Dodaj do zakładek ten link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *