Łyk inspiracji #3 / 2011

Przychody operatorów komórkowych spadają i jedyny sposób jaki znajdują na ich poprawę, to zapychanie komórek reklamami, a pojedynek Google+ vs. Facebook wygra…

1. Google+, a nie Facebook, ma szansę stać się globalną siecią społecznościową z kilku (wymienionych w artykule) powodów http://radar.oreilly.com/2011/07/google-plus-social-backbone.html

2. Ilość oszustw w internecie rośnie, zyskują na tym tylko oszuści, a tracą klienci, sprzedawcy i cierpi wizerunek branży http://forsal.pl/artykuly/531608,na_slupa_na_fotke_i_na_dopisek_czyli_wyrafinowane_oszustwa_na_allegro.html, więc inicjatywy w stylu www.wspolnypozew.com są miło widziane.

3. Przychody operatorów sieci komórkowych z usług głosowych z roku na rok maleją i to w dość szybkim tempie https://www.wirelessintelligence.com/analysis/2011/03/european-mobile-arpu-falls-20/. Sposobem na poprawienie wyników finansowych jest dobrze stargetowana reklama http://www.mobilegroove.com/deal-or-no-deal-survey-spells-out-secret-to-boosting-mobile-response-rates/, mimo iż zdecydowanie użyteczniejszym byłoby wprowadzenie mobilnych płatności z prawdziwego zdarzenia http://www.businesswire.com/news/home/20110719006590/en/Isis-Forms-Relationships-Visa-MasterCard-Discover-American.

Ten wpis opublikowano w kategoriach: łyk inspiracji z tagami: , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj do zakładek ten link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *