Łyk inspiracji #2 / 2011

Najciekawszy materiał jest o tym, jak wyszukiwarki zmieniają sposób w jaki nasz mózg zapamiętuje informacje i o tym, że ludzie proszą o opinie o zakupach wykorzystując swoje telefony komórkowe.

1. Social commerce http://allthingsd.com/20110615/ebay-others-try-defining-what-social-commerce-means/

2. Żegnaj e-commerce, witaj interakcjo z Klientem http://econsultancy.com/uk/blog/7748-goodbye-e-commerce-hello-customer-interaction-2

3. Na czym powinien się skupić social-commerce http://socialcommercetoday.com/speed-summary-social-commerce-for-cpg-brands-360i-report-download/

4. Czym w internecie mogą konkurować lokalni sprzedawcy z sieciami handlowymi http://www.practicalecommerce.com/articles/2907-How-Small-Brick-and-Mortar-Retailers-Succeed-Online-4-Keys

http://allthingsd.com/20110714/groupon-retracts-wildly-profitable-statement-in-latest-sec-filing/

5. 10 przykładów na dowód, że e-handel nie wszystko da się sprzedawać online http://www.thestreet.mobi/story/11186066/10-bricks-and-mortar-stores-that-beat-online.html

6. Jaki wpływ na sposób w jaki mózg zapamiętuje informacje mają wyszukiwarki i jak zmienia się mechanizm zapamiętywania http://news.columbia.edu/research/2490, http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,9992043,Pamietac__A_po_co_.html

7. Opinie znajomych mają istotny wpływ na zakupy w tradycyjnym kanale i nic w tym dziwnego, gdyby nie fakt, że informacja dotyczy opinii zbieranych na telefonie komórkowym, na gorąco podczas zakupów http://www.emarketer.com/mobile/article_m.aspx?R=1008487

Ten wpis opublikowano w kategoriach: łyk inspiracji. Dodaj do zakładek ten link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *